Veckoplanering

Onsdag- Ridlektion cavaletti, men Cilla har lovat mig att jag ska få Carinjo :)
Torsdag- Hårdträning i paddocken, mycket lösgjöring och uppmärksamhet, samt träna massa på galoppen
Fredag- Tror det blir normal träning i paddocken, mycket lugna-ner-sig övningar, eventuellt släppa han lös.
Lördag- Kort lugnt pass i paddocken, rida igenom programet och lösgjöra han.
Söndag- TÄVLING!
Om vädret tillåter så kommer jag nog rida/skritta ut på fredagen och självklart skritta fram och av ute!
Ska vara plusgrader nu hela veckan ut! :D Hoppas isen smälter.
Jag avanmälde mig till Lb:n så det blir en mjukare start. Han är inte fullt igång och inte i tävlingsform, så det får bli en enkel Lc!
Jag saltade gärnet runt transporten idag -.- inte konstigt att halva stöd däcket är fastfrusen i is!
Hoppas iallafall den kommer loss så vi kommer iväg på söndag x)
Isa kommer nog bli rätt plågad, som jag kommer tvinga upp till stallet för att hjälpa mig rätt mycket denna veckan! Stackarn ^^
På lördag ska Carinjo bli finare än finast! Han kommer vara lite gul för jag inte kan eller vill eller får tvätta han i nollgradit, plus att spolspiltan är rätt istäckt, vattenslangen nog är frusen och vem gör det en vinter?
Han har rätt lång man nu, men jag hade tänkt klippa den nästa helg, så jag har något att knoppa med på lördag :)

Kommentarer
Postat av: evelina

Det skulle vara en blogg om mig mina hästar och mina intressen fritid och mycket mer, blandat alltså :)

2011-03-01 @ 22:29:18
Postat av: Carolina- Hästbloggaren

Låter bra :)

2011-03-02 @ 18:37:34
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså det är inge kul då du aldrig uppdaterar :(

2011-03-04 @ 23:15:30
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

jag har hört av andra skimmelägare att pissfläckar m.m går bort med våtservetter? vet inte om det funkar

2011-03-07 @ 13:38:56
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0