Svenska är så himla tråkigt!

Japp, nu har jag svenska i datasalen, så jag passar på att lägga in ett inlägg om vad som ska göras idag!

Jag slutar klockan halv fyra, då blir det båten över till Skaftölandet och rida Carinjo och Pippi samt passa Sandie och Loppan. Sedan ska jag även hinna fixa det sista med transporten, Sofia måste hjälpa mig med den, hon ska ju också tävla på lördag :)
Sedan måste jag putsa allting idag, jag kommer inte hinna det imorn!
Sedan när jag kommer hem ska jag packa alla grejer som finns där.
Carinjo ska ridas ett hårt dressyrpass i paddocken idag, så får han komma ut imorn.

Så nu får ni ha det bra, det har inte jag just nu... Svenska uppsats är inte kul...


Kommentarer
Postat av: Isa

okej

2011-03-24 @ 15:50:13
Postat av: sofie

okej va bra:D

gått på ridskola rätt länge o har en sköthäst:)

jag hjälpte ju till på nybörjarlägrena i sommras o om det går ska jag hjälpa till i år igen:) sen ska ja ju på läger oxå:D

2011-03-24 @ 16:35:55
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej! :) vad händer idag då :)?

2011-03-24 @ 16:45:30
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0