Jag lever!

Ja, det gör jag faktiskt, jag lever och mår alldeles prima nu! Bara ett problem...
Pippi ska börja ridas lite mer nu efter hennes hälta, jag kan trava henne mer och mer gradvis nu ett tag samt börja rida henne på korta tyglar och arbeta henne ute i skogen. Hennes energi har lagts ner nu och hon kan lugnt ( eller ja, lugnt för att vara henne... ) skritta ute i skogen, vilket är superskönt!
Carinjo mår bra och livet flyter på!
Idag fick bli en stallfri dag för mig. Carinjo skulle änså vilat och då passade jag på att ta det lugnt någon dag också.
Jag har ju bestämt att ta det lite lugnt med bloggandet ett tag nu, och skriva när jag har lust. Och om jag blir jättesugen på att blogga så kommer jag nog skriva lite utkast som jag kan skicka iväg då och då.
Så ja, nu vet ni läget!
Förresten, någon som säljer/känner någon som säljer Back on Track hasskydd i storlek S eller M?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0