Man märker...

... på mig att jag rider varje dag. Jag red inte idag och jag hade tråååååååkiiiigt!
Julia kommer på torsdag till skaftö! Vi ska rida ut tsm på fredag och måndag, sedan ska hon få prova på Carinjo i dressyr både på lördag och söndag! Ska bli jättekul! Har inte träffat henne sen i somras, så detta ska bli intressant ^^
Hon har aldrig varken sett Carinjo med någon bättre ryttare eller ridit han förut!
Påsklovet är awesome!
Onsdag: Lektion igen, hoppas på Carinjo
Torsdag: Hoppträning för Ika Snis med Allan
Fredag: Föreläsning med Ika Snis, efter det är det banhoppning med Allan. Träffa Julia, rida ut och ha jävligt skoj i stallet.
Lördag: Jag och Julia rider dressyr på Carinjo. Samt annat skoj.
Söndag: Jag och Julia rider dressyr på Carinjo. Samt annat skoj.
Måndag: Jag och Julia rider ut på varsin polle = roligt! :D

Kommentarer
Postat av: Tuva

Haha vad kul! :D



Vad gör du nu då? ;)



Ysch, måste lägga mig tidigare :/ Halv 3 = inte bra :P

2011-04-26 @ 02:25:09
URL: http://tuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0