glad tjej :)

Ja! Tävlingen gick verkligen bra idag! Inte perfekt, men grymt bra jämfört med andra!
Carinjo var lite seg och ätt bråkig i munnen samt lite tjaffsig, men det är sånt man får ta, huvudsaken är ju känslan!
Han kändes verkligen super. Lugn ( = trög ) och sansad. Jag fick ju fram han ibland, men då gnisslade mina stövlar sönder mot sadeln x) de är ju nya, så inte så slitna än och det leder till att om stövlarna och sadeln gnids mot varrandra så gnisslar det asmycket :P
Jag ska ladda upp filmen på youtube sen och ny får ett separat inlägg med bilder sen.
Sist jag tävla var han helt galen, bröt si g loss i galoppen och sprang på för fullt!
Aja, det slutade iallafall med 67.87 % och en nöjd tjej :)
Carinjo var nog också glad för den delen. Han ville gå runt och kolla och var allmänt virrig :P
Han sprang typ på transporten imorse x) Lilla gubben saknar att tävla :')
Ska bli så jävla kul att tävla han massa i vår!

Filmen och bilderna får säga sitt.'
Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa nu när jag startar om bloggen! Den är till för er och då är det ju era krav som bloggen ska gå på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0