gladfelli

Shitans vad jag längtar tills 8 maj, då bohuscupen dressyr drar igång! :D
Jag ska ju inte tävla i lag, då SRK inte har ngt lag iår, så man får ju hoppas på att jag får plats ändå!
Meeen, nu till ämnet. Carinjo är helt jävla fuckin' perfect nu.
Går inte att beskriva med ord. Han lyssnar super, drar nada i galoppen och mjuk och fin och, ja allt, som en lokal dressyrtant begär av sin ponny!
Men asså shit, hur glad blir man inte av att se han i hagen, med en liten mage? Han har blivit smal och smäcker!
Jätteglad! Lilla bubben är så fin och det har gått så bra denna våren, så han har gått ner i vikt! :D
Nya paddocken är perfekt att rida i, det ni alla lyrfare! En veterinär tid är bokad till Pippi. Jag ska iväg och träna med Allan i hoppning torsdag och fredag på lovet. Carinjo är en sagohäst att rida nu och livet flyter på!
Snacka om glad tjej?
Onödigt och ointressant inlägg som vanligt...
Gammal och dålig bild, fast underbar ponny <3
Jag är mer aktiv på bdb ( :O ? ) faktiskt, urtöntigt men mkt enklare. Jag heter felliholm så ni kan ju "adda" mig där. Hahaha, jag dör, adda xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0